Bine aţi venit, Vizitator
Acasă » 2016 » Februarie » 24

Astăzi, 24 februarie 2016 psihologul SAP Baltaga Nadejda în colaborare cu psihologul şcolar al gimnaziului Pîrîta Pisari Natalia (cumulînd ca psihopedagog SAP) au realizat o întrunire cu elevii clasei a IX-a din gimnaziul Pîrîta, cu scopul demarării unei companii de informare în domeniul profilaxiei dificultăţilor comportamentale la adolescenţi, prevenirea violenţei, abuzului faţă de copii. S-a creat un climat cît mai favorabil posibil şi mai sigur pentru integritatea personală a fiecărui adolescent implicat în discuţie, temeiul căreia a fost un filmuleţ din programul de prevenire a violenţei „Fir de nisip”. Scopul acestui program de prevenire este să-i ajute pe adolescenţi să se protejeze de ... Detalii... »

Vizualizări: 332 | Adăugat de: Ezop | Data: 24.02.2016 | Comentarii (0)

„Există cel puţin un colţ al acestui univers pe care-l poţi,
cu siguranţă face mai bun,acel colţ eşti tu”
(Aldous Huxley)

 De ziua Dragobetelor, la 24 februarie recent în Liceul Teoretic din s.Doroţcaia  s-a desfăşurat  seminarul teoretico-practic al directorilor adjuncţi pentru lucrul educativ din r.D ... Detalii... »

Vizualizări: 399 | Adăugat de: Ezop | Data: 24.02.2016 | Comentarii (0)

Ieri, 23 februarie, în incinta gimnaziului Marcăuţi s-a organizat un seminar teoretic raional cu tema ,,Tehnici de asimilare a ortografiei şi a punctuaţiei în cadrul orelor de Limba şi literatura română”. În cadrul seminarului au participat 15 cadre didactice din instituţiile preuniversitare din raion (gimnazii, licee). Profesoarele au participat la un training cu tema: ,,Tehnici de asimilare a ortografiei şi a pu ... Detalii... »

Vizualizări: 332 | Adăugat de: Ezop | Data: 24.02.2016 | Comentarii (0)

Conform planului de activitate  pentru luna februarie, Serviciul de Asistenţă Psihipedagogică, s-a deplasat în gimnaziul Pîrîta pentru monitorizarea procesului de incluziune şcolară a copiilor cu cerinţe educaţionele speciale. În gimnaziu  sunt 24 de copii cu cerinţe educaţionale speciale şi anume cu Paralezie Infantilă Cerebrală, retard mintal moderat , cu epilepsie, dificultăţi de învăţare, tulburări de limbaj. Pe parcursul zilei specialiştii SAP  au asistat  la  patru  lecţii în clasele, unde învaţă copiii cu CES , care studiază după curriculum modificat sau adaptat, observînd implicarea copiilor în procesul de instruire . S-a observat în timpul asistării că profesorii u ... Detalii... »

Vizualizări: 330 | Adăugat de: Ezop | Data: 24.02.2016 | Comentarii (0)