Bine aţi venit, Vizitator
Acasă » 2016 » Februarie » 24 » Monitorizarea incluziunii şcolare de către Serviciul de asitenţă psihopedagogică
00:56
Monitorizarea incluziunii şcolare de către Serviciul de asitenţă psihopedagogică

Conform planului de activitate  pentru luna februarie, Serviciul de Asistenţă Psihipedagogică, s-a deplasat în gimnaziul Pîrîta pentru monitorizarea procesului de incluziune şcolară a copiilor cu cerinţe educaţionele speciale. În gimnaziu  sunt 24 de copii cu cerinţe educaţionale speciale şi anume cu Paralezie Infantilă Cerebrală, retard mintal moderat , cu epilepsie, dificultăţi de învăţare, tulburări de limbaj. Pe parcursul zilei specialiştii SAP  au asistat  la  patru  lecţii în clasele, unde învaţă copiii cu CES , care studiază după curriculum modificat sau adaptat, observînd implicarea copiilor în procesul de instruire . S-a observat în timpul asistării că profesorii utilizează metode şi tehnici, jocuri didactice eficiente implicînd toţi copiii în cadrul lecţiei. În urma evaluărilor am conchis un spectru pozitiv şi complex al dezvotării copiilor  cu CES, am urmărit o schimbare de atitudine a profesorilor faţă de fenomenul incluziunii şcolare. De asemenea  s-a verificat activitatea cadrelor didactice de sprijin conform metodologiei de funcţionare a centrelor de resurse pentru educaţia incluzivă aprobată de Ministerul Educaţiei.

Cadrele didactice au primit unele recomandări în organizarea activităţii de lucru în centrele de resurse, iar profesorii au primit mulţumiri din partea specialiştilor SAP pentru dăruirea de sine, muncă asiduă şi răbdarea cu care activează zi de zi cu fiecare elev, indiferent de felul în care percepe lumea înconjurătoare.

" Copiii sunt mesajele vii pe care le trimetem unor vremuri ce nu le vom vedea"

Natalia Pisari, psihopedagog SAP

Vizualizări: 331 | Adăugat de: Ezop | Rating: 0.0/0
Total comentarii : 0
Prenume *:
Email *:
Cod *: