Bine aţi venit, Vizitator
Acasă » 2018 » Noiembrie » 16

”Dacă îți pasă de tine însuți, vei face sport,
Dacă îți pasă de familia ta, vei încuraja la practicarea lui,
Dacă îți pasă de societate, vei contribui la promovarea SPORTULUI”        Educaţia fizică a copiilor preşcolari are ca scop educarea unei generaţii de tineri sănătoşi, viguroşi, rezistenţi, puternici, agili şi capabili de muncă.
Pe lângă activităţile desfăşurate în mediul familial, grădiniţa este instituţia în care copiii pot să-şi satisfacă dorinţa de mişcare, locul unde se realizează exerciţiile şi jocurile necesare pentru dezvoltarea lor fizică. Frecventând grădiniţa, copilul este controlat sub toate aspectele dezvoltării şi creşterii lui. La intrarea în grădiniţă bagajul de deprinderi motrice al copilului este redus, însă pe parcursul activităţilor de educaţie fizică acesta se îmbogăţește, deoarece jocul îl aj ... Detalii... »

Vizualizări: 375 | Adăugat de: Directia_Invatamint | Data: 16.11.2018 | Comentarii (0)

"Cei care educa copiii sunt demni de mai multa onoare decat cei care le dau viata; de aceea pe langa viata, daruiti copiilor si arta de a trai bine, educandu-i. " (Aristotel)                                                                                      În perioada 12-16 noiembrie în Gimnaziul Pîrîta conform planului de activitate s-a desfăşurat săptămâna metodica. Au fost realizate urmatoarele lecţii demonstrative: 
1. Comisia metodică " Limba şi comunicare"- lecţie publică la limba română în clasa a V-a, profesor Andronatiev Carolina şi lecţie publică la educaţia pentru societate, profesor Frunză Olga.&nbs ... Detalii... »

Vizualizări: 250 | Adăugat de: Directia_Invatamint | Data: 16.11.2018 | Comentarii (0)

La data de 16.11.2018, în incinta Consiliului raional Dubăsari, s-a desfăşurat seminarul teoretic raional cu tema: „Aspecte metodologice la realizarea modulelor, conform curriculumului la educația tehnologică”.  
În cadrul seminarului profesorii au avut ocazia de a se familiariza cu metodele şi tehnicile de lucru în cadrul orelor de educație tehnologică dar şi aspectele metodologice la realizarea modulelor.  
Următoarea etapă din agendă a constituit-o discuția privind avantajele și dezavantajele evaluării criteriale prin descriptori în clasa a V-a.
Întrunirea dată a servit drept prilej, ca profesorii să facă un schimb de experienţă vizavi de metodele şi tehnicile de lucru în cadrul orelor de educație tehnologică, aspectele metodologice la realizarea modulelor, dar și care sunt avantajele și dezavantajele evaluării criteriale prin ... Detalii... »

Vizualizări: 273 | Adăugat de: Directia_Invatamint | Data: 16.11.2018 | Comentarii (0)