Bine aţi venit, Vizitator
Acasă » 2017 » Septembrie » 07

    Abordarea educaţiei din perspectiva drepturilor omului îşi propune un scop ce poate fi formulat simplu: asigurarea accesului fiecărui copil la educaţie de calitate, la valorificarea şi dezvoltarea la maximum a potenţialului individual. Procesul de incluziune educaţională decurge lent, dar ferm, instruirea copiilor cu CES  în şcoli generale fiind un  fenomen relativ nou. Pentru dezvoltarea acestui proces sunt depuse toate eforturile specifice domeniului, sunt implicaţi toţi factorii de decizie. La moment avem dezvoltate  servicii de suport pentru incluziunea educaţională prin funcţionarea Centrelor de resurse în instituţii, cadre didactice de sprijin şi cadre didactice  formate şi informate în domeniu, monitorizate  de  Serviciul de asistenţă psihopedagogică.  Astfel ne-am propus să informăm publicul ... Detalii... »

Vizualizări: 265 | Adăugat de: Directia_Invatamint | Data: 07.09.2017 | Comentarii (0)

 În învățământul preșcolar, în anul de studii 2017-2018, vom continua realizarea obiectivelor educației timpurii centrate pe copil, care prevede respectarea și valorificarea unicității copilului, a nevoilor și intereselor fiecăruia, ce vor contribui la formarea unei personalități autonome, tolerante, cooperante, responsabile, creative și flexibile, capabile de a face alegeri și de a decide. Cadrul didactic în parteneriat cu părintele este partenerul ce-l susține, îi satisface necesitățile și interesele copilului, îi crează oportunități de cunoaștere de sine și a mediului înconjurător.   Pentru a-i permite fiecărui copil să se bucure de succes, este necesar de a porni de la ceea ce aceștia cunosc, fac, înțeleg pentru a extinde specificul de abilități și atitudini necesare în atingerea standardelor de dezvoltare și învățare la diferite ... Detalii... »

Vizualizări: 389 | Adăugat de: Directia_Invatamint | Data: 07.09.2017 | Comentarii (0)