Bine aţi venit, Vizitator
Acasă » 2019 » Noiembrie » 13 » Strategiile și instrumentarul de evaluare a rezultatelor învățării
13:01
Strategiile și instrumentarul de evaluare a rezultatelor învățării

La data de 12 noiembrie 2019 în incinta gimnaziului “Anatol Codru”, Molovata Nouă, s-a desfăşurat seminarul cu tema: “Strategiile și instrumentarul de evaluare a rezultatelor învățării la disciplina Matematica” cu profesorii de matematică din instituţiile preuniversitare din raion. Seminarul a început cu partea practică. Doamna Veronica Verlan a desfăşurat o oră public în clasa a V-a cu tema: “Criteriul de divizibilitate cu 2”.Lecţia a fost organizată în baza cerinţelor metodologice, înzestrate cu materiale didactice ilustrative şi diferenţiate. Profesoara a pus accent pe gândirea logică şi exprimarea corectă a noţiunilor matematice. Aprcierea copiilor a fost făcută în baza criterilor de success la disciplina matematică. Lecţia a fost apreciată cu calificativul “Foarte bine”. Activitatea extraşcolară cu tema: “Matematica-ştiinţă supremă” organizată de doamna Elizaveta Popa. În această activitate au fost implicaţi elevii din clasele a VII-a – a IX-a, care au prezentat un recital de poezii, cântece cu elemente matimatice şi a fost apreciată cu calificativul “Foarte bine”. La partea teoretică s-au prezentat metodele utilizate pentru a evalua rezultatele şcolare, tipurile de evaluare, calităţile instrumentelor de evaluare şi elementele de noutate în privinţa notării elevilor din clasa a V-a. Menţionez efortul cadrelor didactice Veronica Verlan şi Elizaveta Popa din instituţie, care şi-au manifestat creativitatea, profesionalismul în prezentarea orei publice la cel mai înalt nivel. Aduc sincere mulţumiri directorului gimnaziului „Anatol Codru” Molovata Nouă, doamnei Angela Curcubet şi întregului colectiv pentru implicarea activă în organizarea seminarului.

 Valentina ANDRIEŞ, Direcţia învăţământ general Dubăsari

Vizualizări: 225 | Adăugat de: Directia_Invatamint | Rating: 0.0/0
Total comentarii : 0
Prenume *:
Email *:
Cod *: