Bine aţi venit, Vizitator
Acasă » 2013 » Ianuarie » 31 » Rolul parteneriatului comunitar în implementarea procesului educaţional incluziv
14:02
Rolul parteneriatului comunitar în implementarea procesului educaţional incluziv

    Marţi, 29 ianuarie 2013, în oraşul Criuleni  a fost organizată o „masă rotundă” de membrii A/O „Femeia şi Copilul – Protecţie şi Sprijin” cu  tematica  „Rolul parteneriatului comunitar în implimentarea procesului educaţional incluziv”.
    La masa rotundă au fost invitaţi reprezentanţi ai administraţiilor publice locale, nivelul I şi  II din raionul Dubăsari şi Criuleni.
    Scopul întrunirii a fost:  promovarea parteneriatului comunitar în cadrul dezvoltării educaţiei  incluzive şi identificarea posibilităţilor de elaborare a unor programe de susţinere a copiilor cu CES din ambele raioane.
    Ina Cazacu, coordonatorul programului  educaţiei incluzive AO „FCPS” s-a referit la datele statistice despre copiii din raionul  Dubăsari şi Criuleni care necesită asistenţă şi incluziune.
    Victoria Secu, s-a referit la componentele de bază ale Programului naţional de educaţie incluzivă, în care este necesară implicarea tuturor  membrilor comunităţii, ca să stea la baza programului similar la nivel de raioane, invocînd experienţa în acest domeniu a altor raioane din republică.
    Serghei Lîsenco, moderatorul seminarului, Preşedintele Clubului de Dezbateri Criuleni, a provocat participanţii să înainteze propuneri, soluţii pentru grupul care lucrează  la Programul de educaţie incluzivă cu indicarea modalităţii de implicare şi responsabilităţile fiecăruia dintre participanţi.
    Luînd în considerare ideile parvenite, moderatorul a concluzionat că factorii de decizie din ambele raioane vor contribui  în elaborarea şi  implimentarea Programului naţional de educaţie incluzivă în comun.

                Marenschi Tatiana,
psiholog serviciul psihopedagogic, Dubăsari

Vizualizări: 633 | Adăugat de: Ezop | Rating: 0.0/0
Total comentarii : 0
Prenume *:
Email *:
Cod *: