13:20 Incluziunea- vector educaţional modern | |
Conform planului de activitate pedagogul Serviciului de Asistenţă Psihopedagogică a realizat o vizită de lucru în incinta liceului teoretic „Ion Creangă”Coşniţa. Scopul acestei vizite a fost de a asista la ore în clasele în care învaţă elevi cu cerinţe educaţionale speciale, de a monitoriza implicarea acestor elevi în procesul de predare-învăţare, cu metode de lucru specifice, cu abordare individualizată conform planului educaţional individualizat realizat de profesorul de disciplină în colaborare cu echipa PEI. La lecţia de limbă română, biologie clasa a VII-a, pedagogii Cibuc Eudochia, Pasat Olesea au utilizat metode moderne de predare- învăţare- evaluare, folosind metode interactive, material didactic adaptat pentru fiecare copil, mijloace tehnice pentru a sprijini procesul educativ a tuturor elevilor, un brainstorming activ în care cu o mare plăcere s-au implicat şi elevii cu cerinţe educaţionale speciale lucrând într-un ritm cu întreaga clasă. În cadrul lecţiilor elevii au avut în proximitate cadrul didactic de sprijin Larionov Ina, care a oferit ajutor în realizarea sarcinilor individualizate conform competenţelor dezvoltate, stipulate în curricula modificată a fiecărui copil. Pedagogul SAP a oferit asistenţă metodologică preşedintelui Comisiei Multidisciplnare Intraşcolare, cadrului didactic de sprijin şi a propus careva recomandări pentru îmbunătăţirea activităţii echipei CMI, organizarea şi implicarea activă a elevilor cu cerinţe educaţionale speciale în activităţile didactice şi ocupaţionale în CREI, a oferit metode de lucru efective, care vor ajuta copiilor să se încadreze mai eficient în procesul educaţional. | |
|
Total comentarii : 0 | |