15:52 Implementarea actelor normative întru eficientizarea activităţii manageriale | |
Astăzi 20 aprilie 2021, şef Direcţie Învăţământ General Dubăsari, doamna Braducean Larisa, a convocat cadrele manageriale din instituţiile de învăţământ general, preşcolar, şi colaboratorii DÎG într-o şedinţă ordinară planificată în prealabil. Şedinţa s-a desfăşurat în aplicaţia Google Meet, în aşa fel, doamna şef a asigurat, în condiţiile de pandemie, securitatea cadrelor manageriale şi a colaboratorilor DÎG. Doamna Braducean, prezidând şedinţa a pus în discuţie următoarele întrebări din Ordinea de zi: 1. Cu privire la respectarea prevederilor Ordinului MECC nr. 1069 din 06.10.2020 privitor la Reperele Metodologice privind securitatea şi siguranţa on-line a elevilor în procesul educaţional la distanţă pentru instituţiile de învăţământ primar, gimnazial şi liceal în anul de studii 2020 – 2021. Raportor - Filipenco Elena 2. Cu privire la respectarea prevederilor Ordinului MECC nr. 384 din 13.04.2021, privitor la punerea în aplicare a Legii nr. 126/2020. Raportor - Tolstenco Violeta 3. Cu privire la organizarea şi desfăşurarea procesului de atestare a cadrelor didactice şi manageriale în anul de studii 2020 – 2021. Raportor - Iaviţa Tatiana 4. Cu privire la organizarea şi desfăşurarea concursurilor republicane în regim on-line în anul de studii 2020 – 2021. Raportor - Isaicul Svetlana 5. Cu privire la organizarea concursului pentru ocuparea funcţiei de director în instituţia de învăţământ preuniversitar. Raportor - Iepure Tatiana 6. Diverse... Raportor - Braducean Larisa Pentru a eficientiza activitatea managerială şi cea instructiv - educativă urmează ca managerii şcolari şi preşcolari să implementeze toate actele normative la care s-a făcut apel în cadrul şedinţei de azi.
Violeta TOLSTENCO, şef Secţie politici educaţionale | |
|
Total comentarii : 0 | |