16:47 Atelier de lucru cu psihologii şcolari şi coordonatorii pe violenţă | |
Agenda acestui atelier a inclus următoarele aspecte: • Definirea fenomenului de bullying. Identificarea situațiilor de bullying în instituțiile de învățământ preșcolar și preuniversitar. • Implicarea cadrului didactic/psihologului școlar în soluționarea unei situații de bullying prin Metoda Grupului de suport. • Revizuirea Cadrului normativ național care reglementează Protecția copilului în instituțiile de învățământ • Analiza Reperelor metodologice privind activitatea psihologului școlar pentru anul de studii 2021-2022. În activitatea sa profesională fiecare specialist în parte depune zilnic efort în cunoaşterea gradului de răspândire a fenomenului dat în rândul copiilor, inclusiv, a particularităților de manifestare, care ar permite elaborarea unor acţiuni de prevenire și combatere, ținând cont de necesităţile copiilor, a părinţilor, pedagogilor, psihologilor etc. Nadejda BALTAGA, psiholog SAP Dubăsari | |
|
Total comentarii : 0 | |