10:41 Activităţi de monitorizare a implementării incluziunii educaţionale | |
În perioada lunii aprilie curent Serviciul de asistenţă psihopedagogică a vizitat instituţiile de învăţământ preuniversitar : gimnaziul Oxentea şi Ustia în scopul evaluării şi reevaluarii complexe şi multidisciplinare a copiilor cu cerinţe educaţionale speciale. Echipa SAP a oferit sprijin personalizat şi individualizat reeşind din particularităţile individuale ale copiilor. Conform demersului parvenit din aceste instituţii au fost evaluaţi/ reevaluaţi 6 elevi. Specialiştii SAP au acordat asistenţă metodologică echipei CMI, cadrelor didactice, cadrelor didactice de sprijin venind cu recomandări şi metode, procedee şi mijloace didactice, care vor ajuta copiilor să înţeleagă şi să însuşească conţinuturile predate în clasă, să se încadreze mai eficient în procesul educaţional. Pedagogii, psihologii, logopedul au monitorizat progresele cognitive ale elevilor cu cerinţe educaţionale speciale care studiază în baza programelor educaţionale individualizate, venind şi cu careva propuneri concrete de perfecţionare a acestora. Specialiştii au discutat cu părinţii copiilor evaluaţi/reevaluaţi despre punctele slabe în domeniul cognitiv şi socio-emoţional, oferind sfaturi pentru dezvoltarea lor continuă. Serviciul de asistenţă psihopedagogică continuă să promoveze educaţia incluzivă pentru interesul copilului cu cerinţe educaţionale speciale. | |
|
Total comentarii : 0 | |