Bine aţi venit, Vizitator
Acasă » 2016 » Septembrie » 15 » Activitate de evaluare-reevaluare şi monitorizare a implementării educaţiei incluzive de calitate în instituţiile de învăţămînt din raionul
12:12
Activitate de evaluare-reevaluare şi monitorizare a implementării educaţiei incluzive de calitate în instituţiile de învăţămînt din raionul

La data de 12-13 septembrie 2016, conform planului de activitate, Serviciul de Asistenţă Psihopedagogică a realizat o vizită de lucru în instituţiile de învăţămînt: gimnaziul Oxentea, gimnaziul Pîrîta şi LT Holercani.
Scopul acestei vizite a fost: evaluarea / reevaluarea complexă şi multidisciplinară a copiilor cu cerinţe educaţionale speciale, precum şi monitorizarea progreselor copiilor care deja continuă să studieze conform Planului Educaţional Individualizat.
Specialiştii SAP au realizat o mini şedinţă cu actorii implicaţi în promovarea incliziunii şcolare, pentru a identifica punctele forte şi slabe ale acestora în instituţiile respective.
Putem specifica un progres esenţial la copiii cu cerinţe educaţionale speciale în implicarea activă în procesul educaţional, ceea ce corespunde unui rezultat lucrativ atît a administraţiei instituţiilor de învăţămînt, precum şi a Serviciului de Asistenţă Psihopedagogic.

 

Lazari Tatiana, pedagog SAP

Vizualizări: 302 | Adăugat de: Ezop | Rating: 0.0/0
Total comentarii : 0
Prenume *:
Email *:
Cod *: